niedziela, 15 lutego 2015

#36

Na wstępie chcę Was poinformować, że kolejny post będzie dopiero w środę, bo nie będę mieć w ciągu najbliższych dni dostępu do komputera. :c

Anna-kogo bym nie zapytała, od każdego słyszę, że i blond i ciemne by mi pasowały-stąd mój dylemat :D

Cieszę się, że Wam takie odpisywanie odpowiada :)

Mogłybyście polecić mi jakąś 10-dniową/2 tygodniową sprawdzoną dietę? Chodzi mi o takie "oczyszczenie" i przy okazji choćby nieduże schudnięcie.  Z góry dziękuję :)

Bilans

*jajko 80 kcal
*twarożek 190 kcal
*pieczona ryba 200 kcal
*gotowane ważywa 200 kcal
*jogurt z makiem 200 kcal

Razem 870

Trzymajcie się!
SA

6 komentarzy:

  1. Bilans bardzo ładny . Co do diet na których mało się chudnie to nie za bardzo ale kopenhaska,norweska,dukana to takie sławne rygorystyczne dające efekty diety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bilans, bardzo zdrowo ;)
    Och, diet oczyszczających jest bardzo dużo. Z własnego doświadczenia polecam kefirową, a raczej jej mniej rygorystyczną wersję- jeden posiłek (najlepiej kolację) zastępujesz porcją naturalnego kefiru :) Można dodać łyżkę otrąb i posiekane suszone śliwki, dodatkowo wspomagają układ trawienny. Taka bardziej ostra wersja tej diety polega po prostu na piciu kefiru zamiast posiłków przez max 14 dni, ale to raczej przesada :D
    Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans. Trzymaj się do środy i powodzenia <3
    Całusy,
    Fraise <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bilans! Szkoda że dopiero w środę ale rozumiem to. Buziak!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bilans :) Ja tez staram się w tych okolicach trzymac, ale waga nie spada na razie u mnie. Czekamy na srodową notkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny bilans, powodzenia. :)
    Trzymaj się. do środy. <3
    http://starvingfor4perfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń