czwartek, 19 lutego 2015

#38 lepiej(?)

Heeej! Wstałam dziś trochę "lepsza". Zaskoczył mnie (lol) mój brzuch. Wiem, że duża ilość wody potrafi zdziałać czasem cuda, ale dziś naprawdę byłam w szoku, bo brzuch był prawie idealnie płaski. Mam jeszcze ponad tydzień ferii. Do szkoły wrócę zdecydowanie z 10 razy lepszym "body image"-postanowione-gotowe do realizacji.

Ema.ana-z jednej strony dobrze wiedzieć, że nie jestem sama, a z drugiej nikomu nie życzę takiego samopoczucia.

Annie-masz rację z tym centymetrem. Wrócę do niego. :)

Fraise-jakkolwiek beznadziejnie, głupio i idiotycznie to zabrzmi-nie jestem chyba (jeszcze?) gotowa na pomoc. Być może do tego dojrzeję.

Bilans

*twarożek 180 kcal
*jogurt makowy 200 kcal
*warzywa+ryba 350 kcal
*kanapka z hummusem 120 kcal

Razem 850

Bilans jest zdrowy. To się liczy. W końcu nie chcę kruszących się paznokci i wypadajcych włosów, prawda? Nie objadam się, dużo piję, cera jest coraz lepsza, brzuch w miarę płaski. Potrzebuję energii i witamin. Na 850 kaloriach też się chudnie, tylko wolniej. I tak niech będzie.

Powodzenia, dziewczyny!
SA

2 komentarze:

  1. Już Cię uwielbiam,będę wpadać :)
    http://i-will-be-tiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kicia, to nie brzmi idiotyczne, nic na siłę, ważne że jesteś świadoma, że nie jesteś na to gotowa, to pierwszy krok ;)
    Bilans ładny i na pewno schudniesz jedząc 850 kcal!
    Trzymam kciuki,
    Całusy,
    Fraise <3

    OdpowiedzUsuń