środa, 25 lutego 2015

#43

Jess-mam nadzieję, że już Ci się tak więcej nie będzie kojarzyć :) Dzięki! :)

Sweet Enough-ja jakimś cudem zatrzymałam się na dwóch :D tez cały czas wynajduję jakieś super przepisy, ale na szczęście mam dwie lewe ręce do kuchni haha :D sprawdź skrzynkę:)

Ema.ana-muzyka nic nie daje, nie wiem już co mam robić eh, jak tak dalej pójdzie to chyba będę robić w nocy jakieś brzuszki czy przysiady, żeby czasu nie marnować xd

Lady Luna-to się bierzemy do chudnięcia, czas start! :)

Coraz więcej słońca z dnia na dzień się pojawia. Nie mogę się doczekać, aż wiosna się w pełni rozkręci. Wtedy będę już na pewno szczuplutka :D

Dziś spędziłam trochę czasu z Mamą, pomogłam jej w domu, poszłyśmy na zakupy. Lubię z Nią spędzać czas nawet przy takich prostych rzeczach :)

Bilans

*koktajl 130 kcal
*3 ciastka owsiane 300 kcal
*zupa 200 kcal
*twarożek 230 kcal
*2 marchewki 30 kcal
*2 kawy z mlekiem 60 kcal

Razem 950

Bilans spory, ale przy takim normalnie funkcjonuję i w miarę nie mam wyrzutów sumienia, bo nie jem nic niezdrowego. A marchewki to moja nowa miłość. Jedna ma około 15 kcal, a super mnie zapychają i nic więcej po nich nie chcę jeść, bo od tego chrupania boli mnie szczęka :D

Jutro startuję z dietą bananową. Polega ona na tym, że w ciągu dnia zjadam 3 banany, wypijam 3 szklanki mleka i 2 litry niegazowanej wody. Trwa 3 dni i obiecuje schudnięcie 3 kg, ale mnie ucieszy nawet 1,5 kg. :) Jeśli jesteście jej ciekawe to będziecie miały relację na żywo :D Myślę, że nie będzie problemu. Dzienny bilans będzie wynosił około 700 kcal, więc da się żyć spokojnie.

Trzymajcie się dzielnie! :)
SA

2 komentarze:

  1. Piękny bilans, bardzo zdrowy i pyszny! Też chrupałam na potęgę marchewki, czekam tylko aż będzie ta młoda bo jest NAJLEPSZA!
    Kupiłam dziś neopersen na sen, z czasem dam Ci znać jak działa bo wiem, ze raczej nie od razu.
    Buziak :* Powodzenia na bananowej diecie, zawsze podziwiam osoby na takich dziwnych dietach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To się zgrałyśmy z tą dietą bananową miałam od dzisiaj,ale nie wyszło więc również od jutra startu Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń