piątek, 20 lutego 2015

#39

Z dnia na dzień jest lepiej-tak ogółem. Zauważam milimetrowe zmiany na swoim ciele. Kurczy się, że tak to ujmę. Picie dużej ilości płynów idzie mi bardzo dobrze. W zasadzie mogę nawet powiedzieć, że lubię smak wody :D Jutro szykuje mi się wypad ze znajomymi. Jeśli chodzi o jedzenie to raczej nie planuję, może coś wypiję, ale ponieważ nie jestem fanką alkoholu, to na pewno nie będzie to dużo-znajomi to wiedzą i akceptują, więc to kwestia bezproblemowa.

Bilans

*3 kanapki z hummusem 350 kcal
*zupa 250 kcal
*jabłko 70 kcal

Razem 670

Uwielbiam hummus, jak chyba da się zauważyć :P

Zastanawia mnie to, jak postrzegani są ludzie z tatuażami/kolorowymi włosami/tunelami itp.-wiecie chyba mniej więcej o co chodzi. Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, że każdy ma prawo wyglądać jak chce i nie rozumiem ludzi, którzy hejtują innych ze względu na ich "powłokę". W końcu chyba powinno liczyć się to czy ktoś jest dobrym człowiekiem, a nie czy ma rozciągnięte uszy albo wytatuowane ręce i nogi... Taka moja dzisiejsza refleksja.

Jess.-też Cię chętnie będę odwiedzać! :)

Fraise-nawet nie wiesz, jak mnie ucieszyło to, że mnie rozumiesz. Dziękuję <3

Trzymajcie się
SA

2 komentarze:

  1. Ładny bilans ;) Pierwsze słyszę o hummusie, muszę poszukać jakichś informacji na ten temat :D
    No tak, niestety po wyglądzie ocenia każdy i z tym trzeba się chyba pogodzić. Jednak wyrabianie sobie jakiejkolwiek opinii na temat kogoś na podstawie tego, jak się ubiera/czesze/maluje to już kompletna przesada. Cholera, nikomu nic do tego..

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie! Znalazlam kolejną ktora kocha hummus. Ja bylam/jestem uzalezniona. To znaczy od czasu kiedy jestem na diecie to nie jem, ale wczesniej to jeden dziennie musialam zjesc. Lyzeczkami jadlam a ludzie sie na mnie gapili. Ale ostatnio trafilam na jeden artykul : http://greatist.com/health/dangerfood-hummus
    Staram się powstrzymywac choc jest ciężko.

    Jesli chodzi o tatuaze i kolczyki to totalnie nie moj styl. Ale mieszkając za granicą nauczylam się tolerancji. Pracuję tutaj z wieloma osobami, otaczam sie wieloma kulturami i rasami i niektorzy mają jeszcze gorsze rzeczy w swoim wyglądzie niz kolczyki i tatuaze :) Kazdy powinien byc tolerancyjny moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń