niedziela, 11 stycznia 2015

#10

Jestem tutaj z Wami już 10. dzień. W zasadzie to dłużej, bo niektóre blogi czytałam już dużo wcześniej, ale od 10 dni wiecie o mojej obecności. Jedyne czego żałuję związanego z blogiem to to, że nie założyłam go wcześniej. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że będzie dla mnie taką motywacją. Dzięki temu, że dzielę się z Wami tym, co zjadłam, łatwiej mi nad tym zapanować. Za każdym razem, kiedy pomyślę o tym, że zjadłabym, np. czekoladę, myślę sobie, że co miałabym napisać tutaj? Że zawaliłam? Że żałuję i następnego dnia głodówka? Wolę nie. Teraz taka dzielna, a ciekawe co będzie za tydzień, jak dostanę okres, prawda? :D Ale dam z siebie wtedy 200%! Obiecuję Wam i sobie! :)

Od początku roku nie zjadłam nic słodkiego. Zjem dopiero za 2 tygodnie, bo idę na większą imprezę, zamierzam się dobrze bawić i nie przejmować kaloriami. Ale tylko tego jednego dnia nie będę ich liczyć. W sumie może dobrze mi to zrobi, przyspieszy nieco metabolizm.

Bilans

*2 małe gotowane jajka 150 kcal
*kawa z mlekiem 30 kcal
*kromka 70 kcal
*zupa krem 250 kcal
*2 mandarynki 60 kcal
*mały jogurt naturalny 110 kcal

Razem 670 kcal

Jogurt zjem sobie na kolację, czyli tak około 17.00. Ćwiczyłam dziś godzinę i jak zwykle było super. Mało co poprawia mi tak humor. :) No.. ewentualnie spadek wagi. :D

Zastanawiam się, czy nie zrobić sobie listy celów oraz nagród za osiągnięcie ich. Zawsze to dodatkowa motywacja. Może później dodam do jakiejś zakładki. :)

Teraz lecę się pouczyć, bo mam bardzo dużo nauki... :P

Trzymajcie się :*
SA

4 komentarze:

  1. Śliczny bilans!
    Pewnie, zrób taką listę - zmotywuje Cię do osiągania kolejnych celów :D
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu udany dzień- super ;)
    Lista celów jest mega motywująca <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne bilanse skarbie! Mi humor poprawiają spacery ze słuchawkami w uszach :)) i zaliczone dni diety oraz spadek wagi! I dobre oceny :D buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super bilans! ♥
    Coś czuję że bd tu wpadać regularnie :*
    Bloga założyłam kilka dni temu i też żałuję ze nie zrb tg wcześniej xD dokładnie mnie odzwierciedlasz ;D trzymaj się chudo
    www.allergictoocallories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń