piątek, 23 stycznia 2015

#22

Waga pokazała dziś 44,4 kg. Leci powoli, ale uważam, że każdy spadek jest dobry. :)

Rezygnuję z celu "39 kg". Przynajmniej na chwilę obecną. 42 kg-aktualny. Niewiele mi już brakuje i myślę, że z takim tempem chudnięcia, osiągnę cel w okolicach marca. Teraz wydaje się, że to długo, ale wiem, jak szybko ten czas mi zleci. A razem z nim waga.

Dziś kochane bez bilansu. Dziwnie, prawda? Powód znacie-cheat day. W pełni zaplanowany-nie żaden niekontrolowany napad jedzenia. Jutro pewnie detox po tych doborciach będę mieć. Detox-a nie głodówka oczywiście. Dużo wody (więcej niż zwykle) i lekkie posiłki.

Życzę Wam udanego weekendu i trzymajcie kciuki, żebym się dobrze bawiła i umiała chociaż dziś jeść jak normalny, zdrowy człowiek te wszystkie niezdrowe rzeczy ;)
SA

8 komentarzy:

  1. Łaaa jak malutko ważysz, ile masz wzrostu? Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na taki dzień. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci wagi. Pamiętam gdy sama tyle ważyłam. Niestety trochę się namieszało. Trzymaj się :*
    perfectsoskinny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ważysz tyle ile ja bym mogła pomarzyć przy moim wzroście. Nie przejmuj się uda ci się zrzucić do marca te zbędne kilogramy ;) Trzymaj się chudziutko :***

    Kantee http://trustskinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna waga!! *.* Cheat day raz na jakiś czas nikomu krzywdy chyba nie wyrządzi, sama robię taki dzień raz w miesiącu :) Fajny sposób na mały odpoczynek od diety. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha zazdro mam, mi nigdy cheat day nie wychodził i się obżerałam jak świnka xD
    Waga super. Mogę się założyć, że cel osiągniesz nawet szybciej niż się spodziewasz, kochana. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Waga piękna i dobrze że celem nie jest 3, bo to troszkę za mało. Zazdroszczę, pięknie Ci idzie i na pewno osiągniesz swój cel! Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wagi!! Jestem pewna, że do marca osiągniesz cel. Lepiej, żeby waga spadała powoli, a efekty był długotrwałe, niż gdyby miała spaść szybko, a wrócić jeszcze prędzej! ;D
    Powodzenia z detoxem!
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna wagaaaaa! Jestes taka dzielna <3 Buźka

    OdpowiedzUsuń