środa, 21 stycznia 2015

#20

Przepraszam Was za wczorajszego posta. Nie chciałam, żeby którejkolwiek z Was zrobiło się przykro czy jakoś źle. Napisałam po prostu o tym, co czuję. Potrzebowałam się wygadać (wypisać). Mam nadzieję, że rozumiecie.

Ćwiczyłam godzinę, miałam cięzki dzień w szkole i trochę stresu. Nie czuję się najlepiej. Chcę już iść spać i obudzić się dopiero na ferie.
Cudem opanowałam dziś wieczorny napad. Nie wiem, co mi jest. Na szczęście nic nie zjadłam. Po prostu czułam wielką ochotę zjedzenia ciasta, kanapki, batona-czegokolwiek. Ale nawet nie poszłam do kuchni, bo miałam świadomość jak to się może skończyć.
W piątek cheat day. Pewnie i tak nie zjem dużo, bo przy ludziach nie lubię.

Bilans

*2  gotowane jajka 180 kcal
*kanapka z łososiem 140 kcal
*kawa z mlekiem 30 kcal
*2 mandarynki 60 kcal
*zupa 100 kcal
*szejk bananowy 200 kcal

Razem 710

Ważenie w piątek rano, bo w sobotę po wieczorze z jedzeniem może być nieciekawie.
Jedyny plus to to, że może cheat day przyspieszy mój metabolizm.

Dziękuję, że tu jesteście
SA

4 komentarze:

  1. Piękny bilans. Ja też czasem muszę się wygadać...więc rozumiem cię w pełni. I też chcę zasnąć i obudzić się w lepszych czasach...właśnie idę po termofor i do łóżka. Coś nie tak z pogodą. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bilans Kochana. Cieszę się, że powstrzymałaś napad- jesteś silna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Za co przepraszasz kochana? Nie ma za co. Większość z nas ma takie myśli. Tylko takie myśli. Ważysz tak maleńko że zastanawiam się ile masz wzrostu. Ale na pewno jesteś daleko chudsza ode mnie. Choć też noszę spodnie w rozmiarze 32 to czuję jak się opinają. Też stoję przed lustrem, oglądam każdy centymetr swojego ciała, szaleje nad jego niedoskonałością, katuję się kolejną blizną (a może ratuję, żeby nie wyrzygać z nerwów żołądka). Ważne żeby jeść regularnie, to najlepiej reguluje metabolizm. Trzymaj się ciepło i nie przepraszaj więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie np zauroczył Twój poprzedni post jest on prawdziwym opisem anoreksji ... Której chcesz lub nie . Co do kontroli uważaj byś jej nie straciła bo szybko można się zniszczyć ...

    OdpowiedzUsuń